Rigips önfúró gipszkarton csavar
Rigips Rigiprofil UD 30 mennyezeti profil 3m
Rigips Rigiprofil CD 60 mennyezeti profil
Rigips Rigiprofil CW 50 válaszfal profil
Rigips Rigiprofil CW 75 válaszfal profil
Rigips Rigiprofil CW 100 válaszfal profil
Rigips Rigiprofil UW 50 válaszfal profil 4m
Rigips Rigiprofil UW 75 válaszfal profil 4m
Rigips Rigiprofil UW 100 válaszfal profil 4m
Rigips Rigiprofil UA 50 erősített válaszfal profil
Rigips Rigiprofil UA 75 erősített válaszfal profil
Rigips Rigiprofil UA 100 erősített válaszfal profil
1991-ben kezdték meg tevékenységünket Magyarországon, a Rigips rendszert domináns márkatermékké fejlesztették a magyar szárazépítési piacon. Azóta sok millió négyzetméter gipszkarton lapot és több százezer tonna gipszalapú porterméket szállítottak hazánkba és exportországaikba egyaránt; meghonosítva ezzel egy Európában már több mint 50 éve működő népszerű szárazépítési technológiát. 2005 decemberétől a Saint-Gobain vállalatcsoport tagjává váltak, majd 2008 szeptemberében megnyitották Magyarország első és azóta is egyetlen gipszkarton gyárát Halmajugrán, a Mátrában. Az itt előállított építőlemezek több ízben kiérdemelték a Magyar Termék Nagydíj kitüntető címet.
Termékek, legújabb fejlesztések
Magyarországon elsőként kezdték meg a szárazépítési termékek forgalmazását, és a mai napig fő tevékenységi körü ket a gipszkarton és rendszerei alkotják. Ezen kívül a kínálatában megtalálhatóak: gipsz alapú glettek és vakolatok, kazettás és akusztikus álmennyezetek, speciális tűzvédelmi és hűtő-fűtő rendszerek. A termékpaletta folyamatosan bővül a változó előírások és igények szerint.
Ezekre az igényekre reagálva fejlesztettük ki a Rigips Blue Acoustic hanggátló-tűzgátló-, Blue Acoustic 2.0 hanggátló-tűzgátló-impregnált-, és Activ' Air® levegőtisztító gipszkarton építőlemezeket.
A termékek a halmajugrai gyárunk és műszaki csapatunk által végzett fejlesztési munkák eredménye.
Partnereink, márkakereskedők, kivitelezők, vállalkozók, tervezők segítségével országszerte egyre több lakás épül és szépül termékeinkkel. A Magyarországon is megjelenő barkácsáruházak révén a szárazépítés gondolata még szélesebb körben jut el az önerőből építkezőkhöz is. Lakossági és szakmabeli felhasználók, valamint tervezők számára képzett szakemberek állnak rendelkezésre szaktanácsadással.
Márkaérték
A Rigips célja, hogy az innovatív tervezési megoldások, belsőépítészeti rendszerek számára ideális megoldásokat nyújtson.Kiemelkedő eredménynek tekintik, hogy termékeik jelentős építészeti alkotásokban jelennek meg, illetve hogy különlegesen magas fokú igényekre nyújthatnak megoldást, mind esztétikai, akusztikai, tűzvédelmi és biztonsági, valamint sugárzás- és sterilitásvédelmi szempontoknak is megfelelve.
A fogyasztók hűsége és elégedettsége köszönhető az állandóan magas minőségnek és a teljes körű szakértői segítségnyújtásnak, amely nagyban megkönnyíti a tervezést és az alkalmazást.
Ezek a tényezők, valamint az, hogy a hazai piacon a szárazépítési termékek bevezetése a márkához kapcsolódik, biztosítja a Rigips piacvezető szerepét az ágazatban. A hazai piacon a fogyasztók – sok esetben – a márkával azonosítják az adott terméket, így számukra alternatíva nélküli választást jelent.