Általános szerződési feltételek

  1. Üzemeltető adatai

Cégnév: Axabau Group Kft.
Székhely: 1106 Budapest, Jászberényi út 45.
Adószám: 26742447-2-42
Cégjegyzék szám: 01-09-342326
Kibocsátó cégbíróság, okmányiroda: Fővárosi Cégbíróság
Szerződés nyelve: magyar
Elektronikus elérhetőség: rendeles@axabau.hu / penzugy@axabau.hu
Telefon: +36-20-320-85-20

Üzemeltető ügyfélszolgálati telefonszáma: +36 30 548 01 90

Munkanapokon: (hétfőtől-péntekig): 8:00-17:00

Email: rendeles@axabau.hu

Postacím: 1106 Budapest, Jászberényi út 45.


A tárhely-szolgáltató adatai:
Cégnév: Shopify Inc.
Cím: 150 Elgin Street, Suite 800, Ottawa, ON K2P 1L4, Canada
E-mail cím: privacy@shopify.com

A Szerződés Megkötése:

A Webáruházon történő megrendelés és vásárlás a jelen szerződésben meghatározott módon (megrendelés útján) az ÁSZF rendelkezési szerint lehetséges.

A szerződéskötés nyelve magyar. A Webáruházon keresztül megkötött Szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azt az üzemeltető nem tárolja, így utólag nem válik hozzáférhetővé.

Az üzemeltetőnél nincs hatályban és az üzemeltető nem vetette alá magát semmilyen magatartási kódexnek, amely kihatással lehetne a felek közötti ÁSZF alapján kötött szerződésekre.

A megrendelt termékekre vonatkozó részletes leírást a termék fényképére kattintva felugró oldal tartalmaz.

Az üzemeltető az árváltoztatás jogát fenntartja azzal, hogy a Webáruházban mindig az aktuálisan feltüntetett árat tekinti hatályosnak. Az árak esetleges módosulása esetén a már megrendelt és visszaigazolt áruk tekintetében az üzemeltetőnek nem áll módjában a termék árát módosítani, illetve pénzt visszafizetni.

Abban az esetben, megfelelő körültekintés ellenére is – rendszer, vagy szerverhiba fennállása következtében- a webáruházban nyilvánvalóan hibás ár kerül megjelölésre (például: „0” vagy „1” forint), az üzemeltető nem köteles a terméket a téves áron értékesíteni. Amennyiben ilyen nem várt eset előfordul, úgy az üzemeltető a tájékoztatja a vásárlót a helyes árról, és amennyiben a vásárló így már nem kíván élni a megrendelésével, következmények nélkül elállhat. Az elállási jog az üzemeltetőt is megilleti, amennyiben a visszaigazolást követően jut tudomására, hogy az ár nyilvánvalóan téves.

Szerződés létrejötte, ajánlati kötöttség:

A megrendelés megérkezését követően a vásárló részére megküldésre kerül a „rendelés visszagazolása” tárgyú email, amely visszaigazolja a rendelést. a visszaigazoló email tartalmazza a megvásárolt termékre vonatkozó továbbá a vásárló által rendelkezésre bocsátott adatokat és a fizetendő díjat. Amennyiben a „rendelés visszaigazolása” tárgyú email 48 órán belül nem érkezik meg a vásárlóhoz, az üzemeltető mentesül az ajánlati és szerződéskötési kötelezettsége alól.

Hibás téves adatok javítására az ügyfélszolgálaton keresztül van lehetőség. Abban az esetben, ha a vásárló észleli, hogy a rendelés során hibás adatot adott meg, a megrendelés leadását követő 24 órán belül az ügyfélszolgálatnál kezdeményezheti a hiba kijavítását.

Az üzemeltető elállhat a szerződés teljesítésétől, illetve a szerződés teljesítését megtagadhatja, ha a rendelkezésére bocsátott adat hibás, vagy a szállítás olyan ellenőrzési körén kívül álló elháríthatatlan esemény akadályozza amely elhárítására az üzemeltető nem képes.

A megjelenített termékeket online módon, házhozszállítással rendelhetőek meg. A rendelés személyesen nem történhet meg:

Megrendelés menete

Webáruházunkban elektronikus úton leadott, és visszaigazolt megrendelés útján jelen ASZF-ben meghatározott módon valósulhat meg.

 

Regisztráció:

A webáruház személyes menüpontja alatt található regisztráció menüre való kattintással kezdeményezhető és az ott megjelölt adatok megadásával kerül sor a regisztrációra. A regisztráció sikerességéhez szükséges a kereszt- és vezetéknév, továbbá e-mail és egy személyes jelszó megadására. A regisztráció eredményéről a rendszer visszaigazoló emailt küld.

A webshopon történő vásárlásnak nem előzetes feltétele a regisztráció.

A a vásárlók minden rendelésük alkalmával, az erre szolgáló mező kipipálásával kifejezetten kijelentik, hogy jelen ÁSZF rendelkezéseit továbbá az Adatkezelési tájékoztató teljes tartalmát megismerte, és az abban foglaltakat elfogadja, továbbá az adatkezeléshez hozzájárul. Az üzemeltető nem vállal felelősséget a hivatkozott dokumentumok nem megfelelő megismeréséből eredő károkért.

Az üzemeltető nem felel a hibás adatokból származó kárért. Az adatok helyességéért, illetve azok naprakészen tartásáért a vásárló felelős. Amennyiben az adatok megváltozására a megrendelés után kerülne sor, úgy a vásárló az ügyfélszolgálaton keresztül tudja azokat módosítani.

A vásárló jogosult regisztrációját törölni, A törlés az ügyfélszolgálatnak küldött e-mail útján kezdeményezhető. A törlést követően a regisztrációval érintett adatok helyreállítására nincs lehetőség.

Megrendelés:

A vételár minden esetben magyar forintban kerül meghatározásra, és tartalmaz mindenkori forgalmi adót és közterheket, A termék vételára nem tartalmazza a kiszállítás, illetve a rakodás költségeit. Amennyiben a megrendelt termék mennyisége miatt a szállítás  raklapon történik, az ár nem tartalmazza a raklap díját. A raklapot a vásárló igény szerint a kiszállításkor megvásárolhatja a helyszínen.   

Áruátvétel

Személyesen nincs rá lehetőség.

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhozszállítás díját.

  1. Rendelési információ, a megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 8-16 óra között. A megrendelés feldolgozására megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására. Amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, a megrendelés a következő munkanapon kerül feldolgozásra. Ügyfélszolgálatunk minden esetben e-mailen vagy telefonon visszaigazolja a beérkezett rendelést. Általános teljesítési határidő a visszaigazolástól számított 8-16 munkanap.

 

  1. A rendelés menete

A megvásárolni kívánt termék oldalán válassza ki a mennyiséget és írja be, majd kattintson a „Kosárba” gombra.

Ezután, oldalainkon böngészve, további termékeket helyezhet a kosárba a fenti módon, és a „Kosár” menüpont alatt bármikor ellenőrizheti a kosár tartalmát. Szintén a „Kosár” menüpont alatt ellenőrizheti a kiválasztott termékek mennyiségét. A rendelés folytatásához klikkeljen a „Pénztár” gombra. Ha mégsem kívánja megrendelni a kosár tartalmát, akkor a „Kosár ürítése” gombra kattintva ürítheti a kosarat. 

A kosár tartalmának ellenőrzése után, a „Pénztár” oldalon adhatja meg, hogy milyen szállítási és fizetési módot választ. Itt kell beállítani a kiszállítás célállomásának címét és a számlázási címet.

Az adatok megadását követően a „Megrendelés” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet megrendeléséhez (például a termék színét illetően, vagy a könnyebb kiszállítás érdekében adhat meg adatokat). 

A megrendelés elküldését követően e-mailben visszaigazolást küldünk.

A beérkezett megrendelést e-mailen minden esetben visszaigazoljuk, illetve egyeztetjük az adatokat.

Fontos, hogy ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve kiszállításra a megrendelt termék.  

 

  1. A megrendelt termék és a házhozszállítás díjának fizetési módja

4.1.    Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

4.1.1. A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek. Nem vállalunk felelősséget a webshopban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti különbözőség miatt.

4.1.3. Az Axabau Group Kft.-n tudtán kívül történt esetleges árváltozások révén az Axabau Group Kft. a webáruházban történt rendelés leadását követően az árváltoztatás jogát fenntartja. Az ilyen hibás árakkal megrendelt termékekről köteles értesíteni a vásárlót, a rendelés leadását követő 48 órán belül.

4.1.4. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) alapján a szerződés a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezésével jön létre. Amennyiben a felek nem tudnak megállapodni a szerződéses feltételekben, azaz nincs meg a felek akaratát kölcsönösen és egybehangzóan kifejező nyilatkozat, abban az esetben nem beszélhetünk érvényesen létrejött szerződésről, amelyekből jogok és kötelezettségek fakadnának. Ennek alapján a hibás/téves áron visszaigazolt megrendelés semmis szerződésnek tekintendő.

 

4.2. A megrendelt termék és a házhozszállítás díjának fizetési módja

A megrendelés során két – átutalásos vagy bankkártyás - fizetési mód közül tud választani. A fizetendő végösszeg a megrendelés és kiszállítási díj összesítője, melyet a visszaigazoló levélben is láthat.

 

Átutalás:

A rendelés összegét a következő számlaszámra utalja át, közleménybe a rendelésszámát adja meg:

Bankszámlaszám: 11711106-20007016

Kedvezményezett: Axabau Group Kft.

Közlemény: az Ön rendelési száma

 

Bankártyás fizetés a Barion rendszerén keresztül:

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013

A számlát személyesen, papír alapon kapja meg postai úton vagy a kiszállítás alkalmával, ahogy Ön szeretné.

Kérjük, kézbesítéskor a csomagot a futár jelenlétében szíveskedjék megvizsgálni, és a terméken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét! Sérült, hibás terméket ne vegyen át! Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni! 

Utánvéttel:

Az üzemeltető lehetőséget biztosít a vásárlói megrendelés utánvéttel történő kiegyenlítésére, amely rendelésenként minimum 25.000.-Ft azaz huszonötezer forint, maximum 500.000.-Ft azaz ötszázezer forint értékű lehet. A megjelölt összeghatár feletti megrendelés esetén kizárólag átutalásos fizetési módot tud az üzemeltető elfogadni.

Az utánvétel esetén a vásárló a termék leszállítását követően készpénzben, (illetőleg amennyiben a futárszolgálat ezt lehetővé teszi bankkártyán keresztül) a pontos összeg átadásával a futárszolgálatnak fizeti meg a megrendelés végösszegét. A futárnál nincs váltópénz, így kérjük mindig a pontos összeggel készüljön az átvétel során.

A Futárszolgálat kizárólag abban az esetben jogosult a megrendelt terméke(ke)t átadni, miután a megrendelés ellenértéke teljes egészben megfizetésre került.

Fizetéshez kapcsolódó egyéb rendelkezések:

A termék megvásárlásával kapcsolatos a vásárló érdekkörében felmerülő mindennemű költség – különösen de nem kizárólagosan átváltási díj, tranzakciós díj, - a vásárlót terheli.

A termék a vételár eljes kifizetéséig az Axabau Group Kft. tulajdonában marad. Abban az esetben, ha a termék a vételár teljes megfizetése előtt a vásárló birtokába kerül, akkor a kárveszély átszáll a vásárlóra, így a vásárló teljes kártérítési felelősséggel tartozik az Axabau Group Kft. felé az általa okozott károk tekintetében.

  1. Házhozszállítás

Webáruházunk megrendeléseit szerződött partnereink teljesítik, Magyarország egész területére. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik, 8-18 óra között. Amennyiben ezen időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként (amennyiben lehetősége van rá) célszerű munkahelyi címét megadni. A futárszolgálat kétszer kísérli meg a kézbesítést. Az át nem vett csomagok szállítási költségét minden estben a megrendelőre terheljük!

Részletes információk:

A megrendelt termék(ek) teherautóról történő lerakodása minden esetben a megrendelő által kért címen, a teherautó 1,5 méteres körzetében, ill. legfeljebb a cím bejárata vonalában történik. Túlsúlyos, ill. túlméretezett termékek esetében a megrendelő köteles a termék(ek) lerakodásáról gondoskodni. Amennyiben a megrendelő igényli, a termék(ek) lerakodásában az Axabau Group Kft. segítséget nyújt, melyet írásos formában a megrendelés során a projekmenedzserrel köteles egyeztetni. Az Axabau Group Kft. az egyedi igényeket kizárólag a plusz szolgáltatás előzetes kifizetése ellenében köteles ellátni.

Vevő köteles a szállítás alkalmával megvizsgálni a terméket. Amennyiben sérülésmentes a termék és Vevő átvette azt, az Axabau Group Kft. reklamációt nem fogad el.

  1. Személyes átvétel

Termékeinket kizárólag házhozszállítás útján veheti át. Személyes átvételre nincs lehetőség.

  1. Szállítási információk

Kiszállítás: H-P 7:00 – 18:00 Ünnepnapokon hétvégén és munkaszüneti napokon nincs kiszállítás

Szállítási díjak:

Budapest: A szállítás díjmentes. 1-5 munkanap

Pest megye: A szállítás díjmentes. 1-5 munkanap

További megyék: 15.000Ft+áfa 1-5 munkanap

Ahhoz, hogy a kosár tartalma szállítható legyen, a vásárlás összegének el kell érni a minimum rendelési összeget. A minimum vásárlási összeg bruttó 25.000Ft

*Behajtási engedéllyel kapcsolatos ügyintézés, illetve az ehhez kapcsolódó költségek a vevőt terhelik. Amennyiben behajtási engedély köteles területre rendel, abban az esetben egy kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot és tájékoztatja a részletekkel kapcsolatban.

Rakodás: 50 kg-ot meghaladó termék esetén a rakodást a megrendelőnek szükséges biztosítania.

Ügyintézőnk a várható kiszállítás időpontjáról előre tájékoztatja. Ingyenes kiszállítás esetében az első kiszállítás biztosítjuk díjmentesen. Amennyiben a kézbesítés sikertelen, abban az esetben a második kiszállítás díja 15.000Ft+Áfa

A raklap, csomagolás költsége a megrendelést követően kerül felszámításra, melynek részleteivel kapcsolatban kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot.

  1. Garancia

Termékeinkre, gyártótól függően 12, illetve 24 hónap garanciát vállalunk. A termék meghibásodása esetén elérhetőségeink valamelyikén kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről. A termékek garanciális szervizpontra juttatásának költsége a vásárlót terheli. A meghibásodott terméket közvetlenül webáruházunk szervizpontjára is visszaküldheti az alábbi címre: Axabau Group Kft. 1173 Budapest, Csomafalva utca 2. Utánvéttel küldött csomagokat nem vesz át átvevőpontunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

  1. Elállás joga

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26) Kormányrendelet* szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.

Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

A vállalkozó a termék visszaérkezését követően, a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a termék vételárát a fogyasztó részére.

  1. Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben élni szeretne elállási jogával, kérjük, jelezze megadott elérhetőségeink valamelyikén, írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza cégünk címére.

A termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, az utánvéttel küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Igény szerint a cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csomagfeladási szándékáról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetni.

Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatból eredő károk megtérítése a Vásárlót terheli! A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően videokamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése érdekében van szükség (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt). A termék visszaérkezését követő harminc napon belül a Kerítésrendszerek Kft. a Vásárló által megadott bankszámlaszámra visszatéríti a termék vételárát (egyeztetés alapján, postai úton történő visszajuttatás is lehetséges).

  1. Adatkezelés

Az Axabau Group Kft. Adatkezelési Tájékoztatója megtekinthető itt.

Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-118240/2017.

  1. Panaszkezelés

A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. (Például fa termékeink a natúr fa szárazsága függvényében más színűek lehetnek.)

Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai paraméterek, a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő, előzetes bejelentés nélküli egyéb változások miatt. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészében. Ebben az esetben, a termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén, a küldő részére visszautalásra kerül az összeg. Részleges teljesítésre kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!

A panaszt minden esetben írásban kell, hogy megérkezzen, csatolt fotóval együtt.

A panasz megvizsgálása: az Axabau Group Kft. munkatársa felméri a panasz okát. Amennyiben a panasz valóban a termék hibájára utal, az Axabau Group Kft. felelősséget vállal érte.

Amennyiben Vásárló nem ért egyet az Axabau Group Kft. döntésével, az alábbi hivatalos szervhez fordulhat:

Budapesti Békéltető Testület (1016 Budapest, Krisztina Krt. 99), Pesti Központi Kerületi Bíróság (1055 Budapest, Markó utca 25).

 

Záró Rendelkezések:

 

Jelen ASZF vonatkozásában a szerződés által nem érintett kérdések tekintetében a felek az alábbi jogszabályok rendelkezéseit alkalmazzák:

-a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény

-a Fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény;

-az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény;

-a Fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény,

-a Fogyasztó és a vállalkozás közötti Szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet,

-a Fogyasztó és vállalkozás közötti Szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet.

Sale

Unavailable

Sold Out