Gyakran ismételt kérdések

Van lehetőség személyes átvételre?

A webshopunkban leadott rendelésedet abban az esetben tudod személyesen átvenni, ha annak összsúlya nem haladja meg a 1000 kg-ot. Személyes átvétel igénylése esetén semmilyen egyéb díjjal nem kell számolnod!

Hogyan tudok rendelést leadni?

Rendelésed leadhatod az axamat.hu webáruházban, telefonon és emailben is. Kérjük várj a pezsgő bontásával meg míg rendelésed leadását visszaigazoljuk, de addig is hátradőlhetsz, mi már tervezzük is a válogatást, felpakolást és szállítást; nyugodtan álmodozz tovább, hogy fog az otthonod, vagy projected kinézni!

Hogyan kapom meg a számlát?

A rendelés leadását követően emailben, az első visszaigazolás email után a számlát megkapod digitális formában. Kiszállításkor futárunk átadja papírformában is a rendeléshez tartozó számlát és a szállítólevelet neked vagy megbízottadnak.

Mennyibe kerül a szállítás?

A pontos szállítási díjat a kosár összeállítását követően a „Szállítás” fül alatt találod. Miután beírtad a pontos címedet, az oldal automatikusan kiszámolja neked a fuvardíjat.

Mennyi időn belül kapom meg a rendelésem?

A rendelés leadását követően a szállítás 1-5 munkanapon belül megtörténik, azonban tapasztalatunk alapján 2-3 nap múlva már nálad lehetnek a termékek! Amennyiben egy későbbi időpontot szeretnél kérni, kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot a Kapcsolat oldalunkon megtalálható elérhetőségek egyikén.

Kapok értesítést a szállításról?

Igen! A megrendelést követően egy kollégánk munkanapokon 24 órán belül felveszi veled a kapcsolatot és egyeztet egy időpontot veled a szállításra. Amennyiben megrendelésedet hétvégén vagy munkaszüneti napon adod le, munkatársunk az azt követő első munkanapon fog jelentkezni.

"Milyen fizetési lehetőségeket kínáltok?

A következő lehetőségek bármelyikével tudsz vásárolni:
- bankkártyás fizetés a webshopban, ez a leggyorsabb és legkényelmesebb megoldás

- banki átutalás, itt kérlek számolj azzal, hogy az utalásnak meg kell érkeznie a számlánkra mielőtt ki tudjuk szállítani

- utánvétel, mely során kiszállító kollégáinknál készpénzben és bankkártyával is kiegyenlítheted a vásárlás összegét. Kérjük vedd figyelembe, hogy felszámolunk egy minimális utánvételi díjat, melyet a futárszolgálatok szolgáltatásáért kell fizetnünk, illetve hogy készpénzben történő fizetésre csak 500.000 Ft végösszeg alatt van lehetőség.

A Jászberényi úton tudok személyesen vásárolni, fizikai üzlet is van?

A Jászberényi út 45. szám alatt az ügyfélszolgálati irodánk található, illetve itt van lehetőséged átvenni a személyes átvételre összekészített rendelésedet is! A további termékeket külső raktárakból szállítjuk ki.

Az ország teljes területére szállítotok?

Nem, jelenleg kizárólag Budapestre és Pest megyébe szállítunk. Hogy a leggyorsabb és legmegbízhatóbb szolgáltatasd kapd, közvetlenül budapesti raktárainkból hozzád megy a dedikált kiszállítás!

Hogyan történik az áru lerakodása?

Kérlek vedd figyelembe, hogy autónk csak a címre szállítja el a raklapokat, az áru lerakodásáról neked kell gondoskodnod. Amennyiben segítségre van szükséged kérd egyedi ajánlatunkat a kocsikisérőtől.

A termékeknél látható árak tartalmazzák az ÁFÁ-t?

Igen. A feltüntetett árak bruttó árak és tartalmazzák az Általános forgalmi adót (Áfát).

A vásárlástól való elállás esetén mennyi időn belül és milyen módon kaphatom vissza a termék árát?

Mielőtt a elállnál a vásárlástól kérlek olvasd el az ÁSZF oldalunkat és vedd fel velünk a Kapcsolat oldalon található elérhetőségek egyikén a kapcsolatot, megteszünk minden az elégedettségedért! Amennyiben mégis a lemondás mellett döntenél, a termékeket bontatlan és sérülésmentes állapotban juttasd el 14 napon belül a 1106 Budapest Jászberényi út 45 szám alatt található irodánkhoz, és amint ellenőriztük a termékeket, a hivatalos átvétel utan megkezdjük a visszautalást. Kérjük vedd figyelembe, hogy elállás esetén a szállítást neked kell biztosítanod.

Hiányos vagy hibás a megrendelésem, mi a teendőm?

Amennyiben azt tapasztalod, hogy nem a megfelelő termék(ek)et kaptad meg, vagy hiányzik megrendelt tételek egy része, kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot a Kapcsolat oldalon található elérhetőségek valamelyikén és mindent megteszünk, hogy mihamarabb kivizsgáljuk és megoldjuk az eseményt.

Milyen feltételei vannak a kupon illetve kedvezmény használatnak?

Egy vásárlás alkalmával egy kupont lehet felhasználni. Új vásárlóknak ajánlott kuponjainkat minden szállítási cím, email cím, felhasználó és bankkártya csak egyszer használhatja fel.
A kuponok be nem cserélhetőek, termékre nem válthatóak közvetlenül, vissza nem válthatóak és használat esetén, amennyiben bármilyen visszatérítésre kerülne sor, a termékek illetve a vásárlás a kupon értékével csökkentett értékben, a vonatkozó magyar jogszabályok és az ÁSZF figyelembevételével kerül visszatérítésre.
Fenntartjuk a jogot, hogy bármilyen a fentieket sértő esemény esetén a rendelést lemondjuk vagy eredeti értékére módosítsuk.