Gyakran ismételt kérdések

Van lehetőség személyes átvételre?

A webshopunkban leadott rendelések átvételére kizárólag házhozszállítással van lehetőség, melyet futárszolgálat, vagy pedig saját autónk végez. Megteszünk mindent, hogy neked a legkevesebb feladat jusson illetve ne kelljen sorban állnod, szállítást tervezned és nyugodtan foglalkozhass azzal ami neked fontos!

Hogyan tudok rendelést leadni?

Rendelésed leadhatod az axamat.hu webáruházban, telefonon és emailben is. Kérjük várj a pezsgő bontásával meg míg rendelésed leadását visszaigazoljuk, de addig is hátradőlhetsz, mi már tervezzük is a válogatást, felpakolást és szállítást; nyugodtan álmodozz tovább, hogy fog az otthonod, vagy projected kinézni!

Hogyan kapom meg a számlát?

A rendelés leadását követően, emailben, az első visszaigazolás email után a számlát megkapod digitális formában. Kiszállításkor futárunk átadja papírformában is a rendeléshez tartozó számlát és a szállítólevelet neked vagy megbízottadnak.

Mennyibe kerül a szállítás?

A pontos szállítási díjat a kosár összeállítását követően a „Szállítás” fül alatt találod. Miután beírtad a pontos címedet, az oldal automatikusan kiszámolja neked a fuvardíjat.

Mennyi időn belül kapom meg a rendelésem?

A rendelés leadását követően a szállítás 1-5 munkanapon belül megtörténi, azonban tapasztalatunk alapján 2-3 múlva már nálad lehetnek a termékek! Amennyiben egy későbbi időpontot szeretnél kérni, kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot a Kapcsolat oldalunkon megtalálható elérhetőségek egyikén.

Kapok értesítést a szállításról?

Igen! A megrendelést követően egy kollégánkmunkanapokon 24 órán belül felveszi veled a kapcsolatot és egyeztet egy időpontot veled a szállításra. Amennyiben megrendelésedet hétvégén vagy munkaszüneti napon adod le, munkatársunk az azt követő első munkanapon fog jelentkezni.

"Milyen fizetési lehetőségeket kínáltok?

A következő lehetőségek bármelyikével tudsz vásárolni:
- bankkártyás fizetés a webshopban, ez a leggyorsabb és legkényelmesebb megoldás

- banki átutalás, itt kérlek számolj azzal, hogy az utalásnak meg kell érkeznie a számlánkra mielőtt ki tudjuk szállítani

- utánvétel, mely során kiszállító kollégáinknál készpénzben és bankkártyával is kiegyenlítheted a vásárlás összegét. Kérjük vedd figyelembe, hogy felszámolunk egy minimális utánvételi díjat, melyet a futárszolgálatok szolgáltatásáért kell fizetnünk, illetve hogy készpénzben történő fizetésre csak 500.000 Ft végösszeg alatt van lehetőség.

A Jászberényi úton tudok személyesen vásárolni, fizikai üzlet is van?

A Jászberényi út 45. szám alatt az ügyfélszolgálati irodánk található, itt nem történik áruátadás. A termékeket külső raktárakból szállítjuk ki.

Az ország teljes területére szállítotok?

Nem, jelenleg kizárólag Budapestre és Pest megyébe szállítunk. Hogy a leggyorsabb és legmegbízhatóbb szolgáltatasd kapd, közvetlenül budapesti raktárainkból hozzád megy a dedikált kiszállítás!

Hogyan történik az áru lerakodása?

Kérlek vedd figyelembe, hogy autónk csak a címre szállítja el a raklapokat, az áru lerakodásáról neked kell gondoskodnod. Amennyiben segítségre van szükséged kérd egyedi ajánlatunkat a kocsikisérőtől.

A termékeknél látható árak tartalmazzák az ÁFÁ-t?

Igen. A feltüntetett árak bruttó árak és tartalmazzák az Általános forgalmi adót (Áfát).

A vásárlástól való elállás esetén mennyi időn belül és milyen módon kaphatom vissza a termék árát?

Mielőtt a elállnál a vásárlástól kérlek olvasd el az ÁSZF oldalunkat és vedd fel velünk a Kapcsolat oldalon található elérhetőségek egyikén a kapcsolatot, megteszünk minden az elégedettségedért! Amennyiben mégis a lemondás mellett döntenél, a termékeket bontatlan és sérülésmentes állapotban juttasd el 14 napon belül a 1106 Budapest Jászberényi út 45 szám alatt található irodánkhoz, és amint ellenőriztük a termékeket, a hivatalos átvétel utan megkezdjük a visszautalást. Kérjük vedd figyelembe, hogy elállás esetén a szállítást neked kell biztosítanod.

Hiányos vagy hibás a megrendelésem, mi a teendőm?

Amennyiben azt tapasztalod, hogy nem a megfelelő termék(ek)et kaptad meg, vagy hiányzik megrendelt tételek egy része, kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot a Kapcsolat oldalon található elérhetőségek valamelyikén és mindent megteszünk, hogy mihamarabb kivizsgáljuk és megoldjuk az eseményt.

Milyen feltételei vannak a kupon illetve kedvezmény használatnak?

Egy vásárlás alkalmával egy kupont lehet felhasználni. Új vásárlóknak ajánlott kuponjainkat minden szállítási cím, email cím, felhasználó és bankkártya csak egyszer használhatja fel.
A kuponok be nem cserélhetőek, termékre nem válthatóak közvetlenül, vissza nem válthatóak és használat esetén, amennyiben bármilyen visszatérítésre kerülne sor, a termékek illetve a vásárlás a kupon értékével csökkentett értékben, a vonatkozó magyar jogszabályok és az ÁSZF figyelembevételével kerül visszatérítésre.
Fenntartjuk a jogot, hogy bármilyen a fentieket sértő esemény esetén a rendelést lemondjuk vagy eredeti értékére módosítsuk.